środa, 1 maja 2013

#1 Niall

#1 Niall



-[T.I.]! Ile jeszcze?! - usłyszałaś głos swojego przyjaciela dobiegający zza drzwi do łazienki. Przewróciłaś oczami i kontynuowałaś malowanie brwi. - No [T.I.]! Błagam, wyjdź już.
-Według rozpiski, mam jeszcze dziesięć minut! - odkrzyknęłaś i i zaczęłaś układać swoje włosy w luźnego koka. Kiedy skończyłaś, spojrzałaś w lustro i uśmiechnęłaś się do swego odbicia. Jestem śliczna. - pomyślałaś i skierowałaś się do wyjścia. Kiedy otworzyłaś drzwi, ujrzałaś Nialla siedzącego pod ścianą. 
-Nareszcie! - wykrzyknął i zerwał się z podłogi. Minął Cię i wszedł do łazienki trzaskając za sobą drzwiami. 
Wzruszyłaś ramionami i poszłaś w kierunku swojego pokoju. Włączyłaś radio, wzięłaś swój telefon i położyłaś się na łóżku. Sprawdziłaś Facebooka i Twittera, ale nie miałaś zbyt dużo powiadomień. Po kilku minutach usłyszałaś pukanie do drzwi.
-Właź! - krzyknęłaś i spojrzałaś w sufit.
-Idę na rower, chcesz iść ze mną? - usłyszałaś głos swojego współlokatora.
Usiadłaś i spojrzałaś na blondyna.
-Chcesz jechać ze mną na rower? - spytałaś unosząc jedną brew. Horan pokiwał twierdząco głową. - Okej, za dziesięć minut przed blokiem.
-Spoko.
Niall wyszedł, a ty podeszłaś do swojej szafy i wyciągnęłaś szare dżinsy, niebieską bluzkę z Myszką Mini i biały sweterek. Przebrałaś się i zeszłaś do piwnicy po rower. Kiedy wyszłaś przed klatkę, chłopak już na Ciebie czekał.
-Gdzie jedziemy? - spytałaś zakładając okulary przeciwsłoneczne i chowając klucze do kieszeni.
-Do parku, Kotku. - usłyszałaś w odpowiedzi i zaczęłaś jechać w stronę zieleńca.
Kotku. Powiedział do mnie kotku. - ta sprawa zajmowała Twoje myśli. Nagle z rozmyśleń wyrwał Cię Niall zajmując Cię rozmową. Po około dwudziestu minutach dojechaliście do celu i zatrzymaliście się pod Waszą ulubioną wierzbą płaczącą. Usiadłaś na trawie i spojrzałaś na przyjaciela.
-Czemu tak ci się dzisiaj spieszyło do łazienki? Nigdy nie robiłeś mi wyrzutów, że tyle tam siedzę. - powiedziałaś z uśmiechem na twarzy.
Blondyn usiadł koło Ciebie i zdjął Twoje okulary, po czym spojrzał Ci w oczy.
-Rano założyliśmy się, czy dam radę wypić dwa litry wody. Wypiłem. Więc chyba możesz się domyślić, dlaczego tak spieszyło mi się do toalety. - oboje wybuchnęliście śmiechem.
-Rzeczywiście, nie pomyślałam o tym. - wykrztusiłaś w końcu i oparłaś głowę o ramię blondyna. Jaki on słodki. - pomyślałaś i przymknęłaś oczy. 
-[T.I.]. - usłyszałaś swoje imię wypowiedziane szeptem przez Horana. Wyprostowałaś się i spojrzałaś na chłopaka.
-Hmm?
-Wiesz, może to głupie, ale... - spuścił wzrok na ziemię i nerwowo wyrwał kępkę trawy. 
Obym się nie pomyliła, co do jego intencji... - przeszło Ci przez myśl i zbliżyłaś się do przyjaciela. Spojrzał na Ciebie łagodnym wzrokiem, a Ty złączyłaś Wasze usta w namiętnym pocałunku. 
Co ja robię? - pomyślałaś i delikatnie się uśmiechnęłaś. Po chwili odsunęliście się delikatnie od siebie.
-Czytasz mi w myślach. - Niall spojrzał na ciebie i posłał Ci uśmiech, który odwzajemniłaś. - A więc.. zostaniesz moją dziewczyną?
-Oczywiście, że tak. - powiedziałaś i rzuciłaś mu się na szyję. Przewróciliście się na trawę i zaczęliście się śmiać. Położyłaś swoją głowę na ramieniu Horana i wyszeptałaś:
-To niesamowite, ze moje marzenia się spełniają. Mieszkam w Londynie, mam śliczne mieszkanie i wspaniałego współlokatora, dużo przyjaciół i cudownego chłopaka... 
Niall na te słowa pocałował Cię w czoło i dał Ci kwiatka, którego zerwał z ziemi.
Od tej pory jesteście nierozłączni...

I jak Wam się podoba pierwszy Imagin? Mam nadzieję, że ktoś to przeczyta i skomentuje. :) 
 / Marta ^^

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny imagin. :) Chętnie zgłosiłabym się na współautora, ale nie miałabym czasu pisać prac na tego bloga, ponieważ sama prowadzę dwa:
    dont-worry-be-happy-1d.blogspot.com
    kevinismyhero.blogspot.com
    Może zajrzysz?
    Haha :) Też jestem Marta. Najlepsze imię ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny imagin. Jeśli poszukujesz współautora ja jestem chętna. Jak na razie piszę dwa blogi, jeśli chcesz to zajrzyj ; )
    1d-my-life-opowiadanie.blogspot.com
    horan-and-smith.blogspot.com
    Gdyby ci się spodobało i wzięłabyś mnie na próbę to napisz do mnie na gg : 28269120 lub na ask'u : http://ask.fm/Mysia00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przyjmę Cię na próbę. :)
      Jednak nie mam ani gg, ani aska, więc musimy znaleźć inny sposób komunikacji. :D Napisz do mnie e-maila. Tak będzie najprościej. Adres jest w ogłoszeniu. ;p
      / Marta ^^

      Usuń
  3. bardzoo się podoba! teraz czekam na coś z Louisem! <3

    Trolololo zapraszam też do mnie
    http://maly-motyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń